Lloydi jalatsi tunneb kergesti ära: selleks viska vaid pilk kanna alla, kust leiad punase triibu koos logoga.
Lloyd sai alguse 1888. aastal, kui H. F. Meyer lõi Saksamaal Bremenis jalatsitööstuse. Praeguse nime sai ettevõtte 1905. aastal. Praeguse seisuga on brändil maailmas üle 50 esinduspoe.
Lloydi tooted on kergesti äratuntavad: kõigil jalatsitel on kanna all punane triip ja logo, mille õigused kuuluvad vaid Lloydile. Aasta eest tähistaski bränd 50 aasta möödumist esimesest punasest triibust.
Lloydi märksõnad on kvaliteet, mugavus ja vastupidavus. Lloyd’il on kolm tootmisüksust, üks asub Saksamaal, teine Rumeenias ja kolmas Indias. Selleks, et tagada parimat kvaliteeti, valmistatakse neis kindlaid tootegruppe, nii on Lloydi 1888 kollektsioon valminud vaid Saksamaa tootmisüksuses käsitööna. Lloydi jalatsite valmistamises on palju käsitööd, näiteks kingade värvimine.
Kuigi Lloyd avas oma esimese esinduspoe 2017. aasta novembris Viru keskuses, mis on ühtlasi Baltikumi suurim kauplus nii ruutmeetrite kui ka kaubavaliku poolest, müüsid brändi tooteid varem edasimüüjad. Vaid aasta hiljem, 2018. aasta novembris avati teine kauplus T1 Mall of Tallinnas.
Lloydilt leiab jalatseid nii mees kui ka naine, esindatud on eri stiilid – alates klassikalistest tänavakingadest ja lõpetades plätudega. Samuti on igal hooajal kollektsioonis ka tõelised moeampsud trendisõbrale, sel kevadel rõõmustab fashionista’t näiteks oranžid 6,5sentimeetrise kontsa ja terava ninaga efektsed kingad. Ka leiab tootevalikust nahkjakke, käekotte, püksirihmasid, salle-sokke.
Kuidas ära tunda Lloydi ustavat klienti? Eelkõige selle järgi, et ta näeb ükskõik mis olukorras esinduslik välja, tundes end seejuures mugavalt. On ju teada, et ideaalne jalanõu on selline, millega suudad liikuda terve päeva, ilma et peaksid hõõruva jalatsi tõttu istuma või apteegist plaastreid hankima. Lloydiga seda muret pole: kuna kingamargi jalatsid on ka seest naturaalsest nahast, on need eriti jalasõbralikud.
2019. aasta kevadsuvises meestekollektsioonis on oluline rõhk detailidel: neid leiab nii jalatsite pealt kui ka välistaldadelt. Peale klassikalise musta, pruuni ja sinise on suvekollektsioonis ka palju heledaid – seejuures valgeid – jalatseid.
Naistekollektsioonis on aga esimest korda rohkem lahtiseid kingasid ja sandaale, mille soetamiseks on praegu ideaalne aeg. Samuti on kollektsioon värvirohke, toonidest on esindatud hot pink ja oranž. Ka leiab sellest lillmustreid ja pastelseid toone. Kollektsioonist ei puudu muidugi seemisnahast poolsaapad ja klassikalised tänavakingad mitmes variatsioonis.
Milline on aga Eesti naise lemmikjalats? See on klassikaline must või hele tänavaking või hoopis plokk-kontsaga king, millega võid kulgeda hommikusest trennist tööle ja seejärel kohvikusse-teatrisse.