Ikooniline bränd Tommy Hilfiger on valinud uueks globaalseks brändisaadikuks näitleja ja lauljatari Zendaya, kellega koostöös loodi kevadine kapselkollektsioon, mis on saadaval ka Eestis.
22aastane moeikoon ja artist Zendaya, kes hiljuti mängis filmis “Ämblikmees: Kojutulek” ja “Maailma suurim showmees”, on Tommy Hilfigeri uus globaalne brändisaadik. Äsjaloodud kollektsiooniga plaanivad artist ja bränd levitada unikaalset stiili, mida Zendaya esindab. Ta ise ütleb, et mood on midagi enamat kui riided, see on võimalus oma individuaalset stiili väljendada.
Kapselkollektsioon tähistab suurelt julgeid ja ikoonilisi naisi 1970ndate Ameerika popkultuurist. Struktuursed siluetid, kõrge värvliga teksad ja ülikonnad, mida täiendavad tummised toonid, nagu navy-sinine, burgundia ja veinipunane, vikerkaarevärvides triibud ja mitmevärvilised sodiaagimärkidest inspireeritud mustrid, naiselikud hõlmikleidid ja satiinkangas on vaid mõned märksõnad, mis kuuluvad klassikalise ameerikaliku DNA juurde.
Ka Eestis tähistasid kollektsiooni saabumist mõjuisikud ja stilistid. Telliskivis asuvas Sveta Baaris joodi ajastupõhiseid kokteile ja saadi inspiratsiooni kevadisteks ostudeks. Sodiaagimärkidest inspireeritud etteaste tegi külalistele tantsija Rene Köster.
Kollektsioon on müügil Viru keskuse Tommy Hilfigeri kaupluses ja samuti Denim Dreami e-poes.
Vaata galeriist, kes käisid värske kollektsiooni esitlusel ja millise spontaanse moesõu korraldasid Kristel Aaslaid, Sissi Nylia Benita, Karolin Kuusik ja teised mõjuisikud.