Homme jõuab müügile ekslusiivne Dua Lipa ja Pepe Jeansi koostöös valminud kollektsioon

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

2019. aasta alguses kuulutas Pepe Jeans Dua Lipa oma 2019. aasta kevadsuvise kampaania reklaamnäoks. Nüüd see koostöö jätkub ja Dua Lipa on koos Pepe Jeansiga disaininud 2019. aasta sügistalviseks hooajaks oma kauaoodatud esimese kapselkollektsiooni. Tõelised fashionista’d, kiirustage! Kollektsioon on piiratud koguses saadaval Rocca Al Mare ja Ülemiste Denim Dreami kauplustes.

Dua Lipa on kolmel korral Briti muusikaauhinna ja kahel korral Grammy auhinna võitnud laulja-laulukirjutaja, kes on tuntud oma üleilmsete hittide ja kaasaegsete, ent samas klassikaliste poplaulude poolest. Nüüd on ta saanud võimaluse anda Pepe Jeansi omanäolistele teksariietele ja klassikalistele vabaajarõivastele oma stilistilise tõlgenduse. Lipa, kes on sündinud Londonis, kuid üles kasvanud Kosovos, tegi 2018. aasta Briti muusikaauhindade jagamisel ajalugu, olles esimene naisartist, kes pälvis nominatsiooni lausa viies kategoorias. Ta viis koju parima Briti naisartisti ja parima Briti läbimurdeartisti auhinna. Viimased kaks aastat on Dua Lipa olnud ka maailma enim striimitud naisartist.

Tema naisliikumise hümniks saanud teose “New Rules” muusikavideo on Youtube’is kogunud enam kui miljard vaatamist, mis teeb temast noorima naisartisti, kes on iial midagi sellist saavutanud. Laulust “One Kiss”, mille Lipa tegi koostöös Calvin Harrisega, sai Ühendkuningriigis 2018. aasta enim müüdud singel. Kokku on ta üle maailma müünud enam kui 40 miljonit singlit ja 3,4 miljonit albumit. Hiljuti võitis Lipa kaks Grammy auhinda – parima uue artisti kategoorias ja parima tantsuhiti kategoorias lauluga “Electricity” (koostöös Silk City ning Diplo & Mark Ronsoniga). Lisaks võitis ta 2019. aasta Briti muusikaauhindade jagamisel koostöös Calvin Harrisega loodud hiti “One Kiss” eest parima Briti singli auhinna.

Lipa loodud Pepe Jeansi kollektsioon on inspireeritud 1990-2000ndate alguse stiilide segust, hõlmates muu hulgas supermodellide vabaaja-, grungelikku klubi- ja festivalistiili. Dua Lipa tutvus oma kapselkollektsiooni loomisel Pepe Jeansi arhiiviga, et anda selle ajastu riideesemetele uus tõlgendus ja kaasaegne nüanss.

Kapselkollektsiooni põhiesemeteks on chainmail-kleit, laia lõikega kaheosaline teksakomplekt, mis koosneb laia lõikega denimjakist ja -miniseelikust, litritega kleidid ja topid peohooajaks ning lihtne denim, mis teenib kandjat hommikust õhtuni. Lipa disainis selle kollektsiooni oma fännidele mõeldes, mistõttu algavad hinnad juba 30 eurost.

Kuna Lipa on koos selle brändiga üles kasvanud ja mäletab oma lapsepõlvest seda, kuidas ema ta Londonis asuvasse Portobello poodi kaasa võttis, oli Lipa jaoks väga põnev oma loominguline visioon ellu viia ja saada selle kollektsiooni loomisel tuge Pepe disainimeeskonna oskustest-teadmistest.

Maailma põnevaim Pepe Jeans London

Pepe Jeans London sündis 1973. aastal Portobello Roadi ikoonilistel tänavatel. Täna, 45 aastat hiljem, on see bränd jätkuvalt pühendunud oma algsele lubadusele luua maailma kõige põnevamat denimil põhinevat moodi.

Mitmekülgsus ja ainulaadne eklektitsism, mida London koos oma erakordse kultuuride seguga pakub, on Pepe Jeansi jaoks pidev inspiratsiooniallikas. See on brändi loomingulist väljundit loomulikul viisil edendanud ja suurendanud – tulemuseks denimrõivaste ning naiste-, meeste- ja lasteriiete kollektsioonid, mis nihutavad brändi piire aina edasi.

https://www.youtube.com/watch?v=FPYcPB4aBSs

#DUAFORPEPE

#MyPepeJeans

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.