Uudis

Jäta meelde: just nii raske võib su käekott olla

Vida Press

Enamus naisi kannavad käekotti iga päev. See muudab elu küll mugavamaks, kuid ei tee kahjuks kehale head. Nimelt võib liiga raske koti kandmine põhjustada lihas- ja seljavalu ning isegi lihase rebendit.

Selle ennetamiseks jäta meelde üks oluline nipp: käekoti maksimumkaal võib moodustada kümme protsenti su kehakaalust (juhul kui oled terve ja vigastusteta). Ehk teisisõnu, kui kaalud 60 kilo, ei tohiks olla raskem kui kuus kilo. Ideealis võiks see olla muidugi kergem.

Üks nõuanne veel: eelista alati laiemat sanga. Samuti jälgi, et ei kannaks kotti alati ühel kehapoolel.

Kui oled seljakoti-fänn, siis seda kandes võib raskus olla 20 protsenti sinu kehakaalust.

LOE KA: Kümme seljakotti, mida osta isegi siis, kui sa ei lähe kooli

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.